26 Ağustos 2009 Çarşamba

Kısa Kısa...

Unutmamak için yazıyorum bunları...Gün gelicek büyüyeceksiniz,bu halinizi unutmak istemiyorum,çabuk büyümeyin meleklerim..
*Şevvalin bu aralar favori hareketi;benim terlik veya ayakkabılarımı giyerek koluna çanta takıyor,kendince anne oup alışverişe gidiyor.
*Harika bir gözlemci,tam anlamıyla konuşamasa da zaman zaman beni yönettiğini düşünüyorum.Çorba yaparken sırasıyla yağ,tuz,su demesi gibi..
*Çok merhametli,kendi minik boyuna bakmadan kardeşine ablalık yapıyor.Bu tavrı da benim onu daha fazla koruyup,acımama sebep oluyor.Ablalık için çok küçük daha.
*İkbal uykusunun en derin anındayken bile onu öpsen sevsen gülüyor..
*Şevvali çok seviyor,onun her yaptığını yapmaya çalışıyor.
*Her yemeği yiyor.
*Şevval onu pek kıskanmıyor,ama Şevvalle ilgilendiğimiz zaman o da yanımıza gelmek istiyor.
*Şevval ilk anne dedi,İkbalse baba...
Tüm bunları her ikiside kucağımdayken yazıyorum,daha yazılacak çok şey var...Bu şartlarda bu kadar.İki yanımda iki bebek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder